Τετάρτη 3 Αυγούστου 2011

Αλλαγή σχεδίων (ίσως)

Και αφού ρώτησα στον ΕΙΟ, ενημερώθηκα πως για να ιππεύω στην Σχολή, θα πρέπει να πληρώνω 260 ευρώ τον μήνα, για 2 μαθήματα την εβδομάδα.

Αν σκεφτεί κανείς οτι ο μήνας συνήθως έχει κάπου 4,5 εβδομάδες και ότι με 2 ιππεύσεις την εβδομάδα θα είχα 9 ώρες τον μήνα, αντιστοιχεί σε 29 ευρώ το μάθημα.
Το πρόβλημά μου δεν είναι τα 29-30 ευρώ την ώρα, αλλά το γεγονός οτι πρέπει να πληρώσω το πακέτο των 260 ΚΑΙ να ιππεύω 2 φορές την εβδομάδα, πράγμα τελείως αντίθετο με τον διαθέσιμο χρόνο μου (1 φορά την εβδομάδα, εκτός αν είναι να πάω σε καν'αγώνα) και τα λεφτάκια μου που (δεν) έχω (max 100).
Μπάι μπάι λοιπόν ΕΙΟ...


Επόμενη σκέψη είναι να δοκιμάσω στο ΑΚΙΒ...


Δεν έχω καταφέρει να πάω ποτέ, μιας και 2 φορές που το προσπάθησα, κάπου χάθηκα, αλλά θα μου άρεσε πολύ να βρω άκρη να ιππεύω εκεί μιας και πάντα ζήλευα το παρεάκι από τα κορίτσια του ΑΚΙΒ στους αγώνες (που συνήθως ήταν 5-10 μαζί και εγώ κάπου μόνη),


τις βόλτες που πηγαίνουν


 και το χαλαρό στυλάκι του ομίλου



που απέχει από το σύνηθες σνομπέ των περισσοτέρων...

Όσο το σκέφτομαι, σαν νοοτροπία αυτοί οι 2 όμιλοι ΕΙΟ και ΑΚΙΒ είναι τα 2 άκρα... χεχεεχε...

2 σχόλια:

  1. Like λοιπόν στον νέο όμιλο! Να πάμε να τον βρούμε (I'll drive) και να τον αξιολογήσουμε. Εάν εξαιρέσεις ότι για άλλη μια φορά θα τρέχεις στου διαόλου τη μάνα, κατά τα άλλα φαίνεται ιδανική περίπτωση. Αλλά πλέον, αμαξάκι έχεις, την διαδρομή θα την μάθεις so... give it a try! Καλό καφέ να κάνουν μόνο γιατί δεν διατίθεμαι να ξανατραβήξω γνωστά μαρτύρια...
    Α-Ν
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χαχαχαχαχ... να σε έχω να μου κάνεις προπόνηση και τι στον κόσμο !!! Με ΕΠΙΚΕΣ ατάκες που όμως έχουν αποτέλεσμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή