Κυριακή 22 Ιανουαρίου 2012

15 μέρες...

Έχοντας μόλις 15 μέρες ακόμα μέχρι τον αγώνα της Κυριακής (ούτε Γκραν Πρι έτσι όπως τα παρουσιάζω τα πράγματα...) δοκίμασα σήμερα με τον Νέρο να κάνουμε μερικές από τις ασκήσεις του τεστ.
Τραγωδία να το πω? Δράμα να το πω? Καταστροφή? Επιστροφή στην βάση? CocaCola ZERO? Το πιάσατε το νόημα...

Έναν μήνα εκτός σέλας ο πισινός μου και έναν μήνα χωρίς σέλα ο κοντός, μας έφτανε και μας περίσσευε για να γίνουμε ένα ζευγάρι κλόουν. 
Ο κοντός έκανε τα δικά του. Κυρίως και πρωτίστως, χάζευε. Έχουμε και τα γήπεδα ποδοσφαίρου σχεδόν αγκαλιά, και τις Κυριακές παίζουν αγώνες, και καταλαβαίνετε, τον απασχολούσε το σκορ. Το κύριο πρόβλημα που έχει, είναι η παντελής έλλειψη ώθησης. Δεν είναι οτι το χρυσό μου έχει αδυναμίες. Όχι. Απλώς  βαριέται να πάρει τα πόδια του, έχει ξεσυνηθίσει και δεν βλέπει τον λόγο να δουλέψει, αφού μπορεί να το παζαρέψει. Δεν θα βάλω όμως την ΣΠΙΡΟΥΝΑ? θα δει...
Ορίστε τι παθαίνω όταν δοκιμάζω να ιππεύσω κοντό σε άρνηση, χωρίς σπιρουνάκι...


Η αυτού γελοιότης η χάρης μου πάλι, έκανα ένα σωρό λάθη, το ένα μετά το άλλο. Έγερνα μπροστά. Χοροπήδαγα σαν κουνελάκι στην σέλα. Τόινγκ - τόινγκ - τόινγκ... Πόδια ποδοσφαιριστή. Κλωτσοπατινάδα να παίζαμε, θα τον είχα κερδίσει. Αλλά και αυτός ο άτιμος, τα στύλωνε, μουλάρωνε και το έπαιζε βλάκας δήθεν μου...
Έσερνε και τα πόδια στον καλπασμό...

ΚΑΙ ΟΜΩΣ! Μία άσκηση την κάναμε ΟΛΟΣΩΣΤΑ! Υποψιάζομαι οτι την κάναμε τόσο καλά, γιατί του άρεσε. Σήμερα λοιπόν, κάναμε τις καλύτερες υποστροφές που έχουμε κάνει ποτέ! Μαζεμένος σωστά, στροφή σωστή, ούτε μέσα ούτε έξω το βάρος, βήμα έντονο και η ευθεία απλώς... ευθεία! Και μόνο που κάναμε τόσο σωστά έστω και μία άσκηση, έφτανε για να μου φτιάξει η διάθεση!

Αλλά έχουμε δουλειά ακόμα... Πώς σκέφτομαι να συμμαζέψω εαυτόν και κοντό μέσα σε 15 μέρες?

1. Να δουλέψω εμένα.
* Ιππασία κάθε μέρα ή κάθε 2 μέρες.
* Επιστροφή στις ρίζες. Διόρθωμα στο κάθισμά μου, αρχίζοντας από το να γυρνάω τους γοφούς μου προς τα μέσα, γυρίζοντας έτσι όλο το πόδι σε πιο σωστή στάση, προχωρώντας στην θέση της λεκάνης μου (ελαφρώς πιο μπροστά απ'ότι τώρα), συνεχίζοντας με την πλάτη μου που όλο σαν να γέρνω μπροστά είμαι και τελειώνοντας με τη κεφάλα μου που δεν λέω να την κρατήσω ψηλά.
* Κάτι που έχω παρατηρήσει είναι πως όταν σηκώνω το κεφάλι μου επάνω και κοιτάω μακριά, βελτιώνεται η στάση του σώματός μου από την μέση και πάνω. Καμιά φορά και από πιο χαμηλά...
* Διάβασμα το τεστ. Ντάξει το ξέρω, αλλά δεν χάνω τίποτα να το διαβάζω μέχρι να μην ξεχνάω τίποτα.
* Ίππευση το τεστ. Καλά η θεωρία, αλλά και η πράξη χρειάζεται.
* Πρέπει να βρω τι προθέρμανση θα μπορώ να κάνω στον αγώνα, ώστε όταν μπει να κάνουμε το τεστ, να μην είναι κουρασμένος, αλλά να μην είναι και πέρα βρέχει, ή τσίτα στα νεύρα. Η καλύτερη "προθέρμανση" πάντως που έχω δει ως τώρα, είναι αυτή.
Μετά από λίγο συραγωγέα για ζέσταμα, ίππευση σε ανακουφιστικό, λίγο καλπασμός, εδραίο και μετά πέρασμα μια φορά το τεστ της Ε. Επειδή σαν τεστ είναι εύκολο για το άλογο, έχει αλλαγή κατεύθυνσης, κύκλους και αλλαγές βηματισμού, είναι ο,τι πρέπει για να χαλαρώσει ο κοντός, ακολουθώντας σαφείς εντολές (λέμε τώρα) και κάνει και ένα... φρεσκάρισμα του τι θα του ζητήσω στον αγώνα!

2. Να δουλέψω τον Νέρο.
* Πρέπει να επιμείνω στο να καλπάζει σωστά. Ο τεμπελάκος χαζοκαλπάζει και προτιμάει χίλιες φορές το τροτ από τον καλπασμό. Το πώς θα τον πείσω να δουλέψει όμως, είναι ένα θέμα. Παρατηρήσαμε οτι καλπάζει πιο σωστά στον κύκλο παρά στην ευθεία - πράγμα που δεν μου αρέσει καθόλου, γιατί υποτίθεται οτι στην ευθεία είναι που μπορεί να ανοίξει το βήμα του, αλλά αφού έτσι βολεύεται, για αρχή θα τον καλπάζω σε όλο και μεγαλύτερο κύκλο.
* Πολλές αλλαγές κατεύθυνσης και βηματισμού. Οι αλλαγές αυτές δεν είναι τόσο για να μαζευτεί ο κοντός, όσο για να μάθει λίγο να ισσοροπεί μόνος του και να έχει το μυαλό το σε μένα, όχι να τραβάει μια ευθεία και από την μία γωνία στην άλλη να χαζεύει.
* Να δουλέψουμε τα αλτ μας. Δεν είναι κακός, αλλά μπορεί και να βελτιωθεί.
* Να δουλέψουμε την είσοδό μας. Διαβάζω συχνά πως το πιο σημαντικό πράγμα, είναι να μπορέσεις να μπεις σωστά, να σταματήσεις σωστά, να ξεκινήσεις σωστά και να στρίψεις σωστά στην πρώτη στροφή. Ε λοιπόν, θα προσπαθήσουμε για το καλύτερο!
* Να κοιτάξω όσο μπορώ το πρόβλημα που έχει με το στόμα του. Επειδή - συγνώμη για τα Γαλλικά - ο σταυλίτης του γαμεί το στόμα με τον συραγωγέα κάθε φορά που τον βγάζει, έχει αποκτήσει μάλλον ευαισθησία στο στόμα. Με άμεση συνέπεια, όταν θέλω να τον στρίψω, αν κάνω ένδειξη με το χέρι, όσο μικρή και αν είναι, ο κοντός θα γυρίσει 90 μοίρες το κεφάλι του. Αναγκάζομαι λοιπόν να τον στρίβω μονόμπατο, σαν ιστιοπλοϊκο. Έξω πόδι να σπρώχνει το σώμα προς την πλευρά που θέλω να στρίψει, και έξω χέρι να τον κρατάει να μην γυρίσει μέσα το κεφάλι του. Στις υποστροφές μας βγαίνει σωστά. Σε οτιδήποτε άλλο, αργούμε ακόμα...

Δεν πιστεύω οτι θα είμαστε στην καλύτερη φόρμα μας μέσα σε 15 μέρες, αλλά από την άλλη, ο Νέρο όταν έχει κέφια μπορεί να γίνει φανταστικός.
Άντε και καλή αρχή το 2012 !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου