Κυριακή 27 Φεβρουαρίου 2011

Προετοιμασία για αγώνα χωρίς... ίππευση?

Δυστυχώς, φαίνεται το έχουν οι μέρες και η κακιά μου τύχη... Ο καιρός είναι χάλια, και λέγοντας "χάλια" εννοώ πως είτε ΒΡΕΧΕΙ πολύ (ω ναι, συμπολίτες Αθηναίοι καταλαβαίνετε τον πόνο μου) είτε πως κάνει αρκετό κρύο για να πέσουν τα αυτιά μου. Και επιπλέον, ο στίβος που χρησιμοποιώ, αυτές τις ημέρες τελεί χρέη οριζώνα, καθότι έχει μετατραπεί σε έναν τεράστιο λασπόβουρκο με βαλβίδες να αργοπνίγονται σαν κορμοράνοι παγιδευμένοι σε αργό πετρέλαιο κάπου στα ανοιχτά της Ν. Αμερικής...

Ωραία. Δεν ιππεύουμε λοιπόν... Και επιπλέον, ο κοντός χρειάζεται πετάλωμα, για να μην αναφέρω οτι του λείπει το μπροστά δεξί πέταλο. Και ο αγώνας είναι σε 34 μέρες, εκ των οποίων οι 5 είναι εκτός, λόγο δουλειάς --> οπότε έχω 29 μέρες για να φέρω τον Νέρο λίγο στα καλά του.
Να δω αν θυμάται να περπατάει τις ευθείες, αν μπορεί να στρίβει σωστά, να δω τα δικά μου προβλήματα και να τα διορθώσω και πάνω απ'όλα, να βελτιώσω την φυσική μας κατάσταση.

Το ερώτημα είναι... αν για Χ και Ψ και Ζ λόγους δεν γίνεται να τον ιππεύω, ή δεν γίνεται να ιππεύω καθόλου, μπορώ να κάνω κάτι, από το να μην κάνω τίποτα? Το έψαξα 2 μέρες τώρα, και φαίνεται πως η απάντηση είναι "ναι".

Για τον Νέρο, βρήκα μια σειρά από ασκήσεις "τεντώματος" (stretching) ώστε ακόμα και αν μένει στον σταύλο, ή κάνει λίγο τρέξιμο στο round pen, να μην πιάνεται.

Δείτε εδώ



Για εμένα, αφού πέρασα σοκαριστικές στιγμές στο σπίτι του φίλου μου, παίζοντας Wii Fit και κάνοντας γιόγκα, συνειδητοποίησα οτι η (από εμένα) περιφρονημένη γιόγκα, ΣΥΝΟΥΣΙΑΖΕΙ ΚΑΙ ΡΑΠΙΖΕΙ! 20 λεπτά έκανα και ένοιωθα ταυτόχρονα το σώμα μου να έχει ξεπιαστεί, να είμαι πιο ευλίγιστη, ισσοροπημένη και εξαντλημένη. Σε 2ο' με έκανε να ιδρώσω όσο θα με έκανε ένα μηχάνημα κωπηλατικής!
Οπότε, για να κρατώ την δική μου φόρμα, θα προσπαθήσω να εντάξω στην καθημερινότητά μου ένα 2ο' ασκήσεων όπως αυτές...



Χεχεχεε και φυσικά, για να κρατάμε και μια... οπτική επαφή με το θέμα μας, εκτός από τα χαρούμενα βίντεο του φίλου μας του Γιουτούμπιου, αποφάσισα να εφαρμόσω και μια λάιτ εκδοχή "κατασκοπίας".
Στην ιστοσελίδα του φωτογράφου Βασίλη Τζούμα, μπορώ να βρω όλους τους συναγωνιζόμενους της κατηγορίας που θέλω να τρέξω (Ε και Α3) και να δω πώς ιππεύουν, ποιοί βραβεύονται και τι λάθη κάνουν ;)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου