Πέμπτη 24 Μαρτίου 2011

23.3.11: Καλά και όχι τόσο καλά νέα!

Για αρχή λοιπόν τα καλά νέα είναι πως πεταλώθηκε ο κοντός! Επιτέλους! Καινούργια πέταλα! Φουλ πεντικιούρ και οι οπλές του είναι σαν καινούργιες!
Φυσικά, μετά από ένα 15ήμερο που δεν έβγαινε από τον σταύλο, με το που τον αφήσαμε ελεύθερο, το τι κλωτσοπατινάδα και ξεκατίνιασμα έπεσε... απλά δεν μπορώ να το περιγράψω. Το αφήνω στην πιο ζωηρή σας φαντασία!
Σιγά σιγά τώρα θα τον αρχίσω 10 λεπτά συραγωγέα την μέρα για καμιά βδομάδα, μετά 20 λεπτά συραγωγέα την ημέρα για 2-3 μέρες και μετά, μισάωρη ίππευση βάδην και τροτ για λίγες μέρες και τέλος πάντων για να μην το μακραίνω, τον Μάιο θέλω να ελπίζω πως θα έχει φτάσει πάλι στα καλά του!

Τα λιγότερο καλά νέα είναι πως επειδή είχα καμιά δεκαριά μέρες να βγάλω τον Last, από την μία εμένα μου χαλάρωσαν πάλι λίγο τα πόδια και άρχισα πάλι να καμπουριάζω τους ώμους, ενώ ο καλός μου έβγαινε κάθε μέρα με αρχάριους και στον συραγωγέα, με αποτέλεσμα Α. να είναι πιασμένος στην πλάτη του και μέχρι να ζεσταθεί να με παιδεύει και Β. με το που έπιανα τα ηνία, αντί να τα έχω τελείως λάσκα, τίναζε πάνω κάτω την κεφάλα του, τραβώντας μου τα χέρια σε ένα χαζό μπραντεφέρ.
Προς το τέλος της προπόνησης, κατάφερα και κράτησα ίσια τους ώμους μου και αυτός κράτησε ήσυχο το ξεροκέφαλό του, οπότε μπορέσαμε να κάνουμε 2 γύρους τροτ και 2 γύρους καλπασμό με ηρεμία. 
Έχουμε πάντως πολύ δουλειά να κάνουμε μέχρι το Σάββατο για να κάνουμε μια αξιοπρεπή εμφάνιση.

Εδώ είναι το βίντεο, με μερικές από τις όχι καλές μας στιγμές...


και εδώ είναι η προκήρυξή μας !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου