Πέμπτη 10 Μαρτίου 2011

Μικρή πρόκληση...

Εδώ και 3 μέρες, επικρατεί μια σιχαμένη κατάσταση στο αριστερό μου χέρι. Ως αποτέλεσμα επίθεσης από νύχια γάτας, και εφ'όσον είχα την πρόνοια να μην τραβήξω το χέρι μου, έχω μικρές μικρές νυχιές στα 2 τελευταία μου δάχτυλα. ΒΑΘΙΕΣ νυχιές όμως, για την ακρίβεια τόσο βαθειές που μου έχει βγει το κρέας έξω κάτι ψιλά (πήγα σε κτηνίατρο και με είδε...)

Ξέρω οτι δεν φαίνεται και πολύ τραγικό, το πρόβλημα όμως, εκτός του οτι πονάει φρικτά, είναι οτι δεν κλείνουν τα δύο τελευταία δάχτυλα από το πρήξιμο. Και μιας και ήμουν αποφασισμένη να ιππεύσω σήμερα, η πρόκληση της ημέρας ήταν να βγάλω την ίππευση με 1 και 3/5 χέρι. Νταξ... την πάλεψα...

(τεχνική μπας και διορθώσω την καμπούρα μου - δν έπιασε, αλλά το προσπάθησα!)

Σημερινός παρτενέρ ήταν ο Last Minute (aka Last) ο οποίος πρέπει να ομολογήσω πως με εξέπλησε ευχάριστα! Σε μια σύντομη περιγραφή της κατάστασής του, μπορώ να πω οτι ενώ σαν άλογο δεν έχει κανένα πρόβλημα με τα πόδια ή τον χαρακτήρα του (ο αντι-Νέρο), έχει αρχίσει να έχει προβλήματα με την πλάτη του, από τη υπερεκμετάλλευσή του στον συρραγωγέα. Γιατί καλό αλογάκι, φιλότιμο, βρήκαν θύμα κοινώς και νάααααααααααα με τις ώρες στον συρραγωγέα ΜΕ side-reins. Και μετά, μαθαίνει ο κύριος να κρεμάει την κεφάλα του πάνω στο στόμα του, να ρίχνει όοοοοοοοοολο το βάρος μπροστά και να κάνει υπομονή!


Την προήγουμενη φορά, τον είχε ιππεύσει η Μαρία και είχε πάθει ένα σοκ με την κατάσταση στην οποία βρισκόταν. Δεν έστριβε καλά, δεν άλλαζε σωστά τον βηματισμό του, δεν στεκότανε καλά. Σκέφτηκα λοιπόν, να επικεντρωθώ σήμερα σε δύο ειδών ασκήσεις, για να αρχίσουμε σιγά σιγά να του βελτιώνουμε το επίπεδο... Σήμερα λοιπόν, δουλέψαμε αρκετά στις υποστροφές και αλλαγές ίππευσης και στις εναλλαγές βηματισμού, με χαλαρά όμως ηνία, καθώς δεν μπορούσα να τα κρατήσω αρκετά καλά και με τα δύο χέρια. Τα αποτελέσματα ήταν αρκετά καλά. Όχι καλά, όχι φανταστικά, αλλά ούτε αποθαρρυντικά. Θέλω να ελπίζω πως αν τον δουλεύουμε εναλλάξ οι δύο μας, θα βελτιωθεί αρκετά ώστε να μπορεί να βγάλει το Ε τεστ (και εμείς επίσης!) και έτσι να πάμε στον αγώνα καλά προετοιμασμένες!


 Αναμένοντας την επόμενη ίππευση το Σάββατο λοιπόν...





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου