Σάββατο 12 Μαρτίου 2011

Διορθώνοντας την στάση ίππευσης...


Μετά την είσπραξη παρατηρήσεων για τον τρόπο που ιππεύω και πώς μπορώ να τον βελτιώσω, σήμερα έχρησα την αδελφή μου κάμεραμαν-προπονήτρια και ετοίμασα τον Λαστ για 30-40 λεπτά χαλαρής ίππευσης.
Ένα από τα βασικότερα προβλήματα όταν ιππεύει κάποιος χωρίς προπονητή, είναι οτι δεν μπορεί να διορθώνει επιτόπου τα λάθη του, και έτσι δεν αντιλαμβάνεται την στιγμή που κάνει μια κίνηση, οτι είναι λάθος.
Το μόνο που μπορούσα να πω στην αδελφή μου είναι τι να κοιτάει αν κάνω λάθος. Άντε τώρα να εξηγήσεις τι σημαίνει "αν με δεις να σπρώχνω με την λεκάνη, να μου το λες" ή "αν τα πόδια μου πάνε πιο μπροστά ή πίσω από την ευθεία να μου το πεις". Το "αν τεντώνω τους αγκώνες, είναι λάθος" το κατάλαβε. Πρόσθεσε κιόλας την δική της πολύ χρήσιμη παρατήρηση. Οτι όταν σηκώνω το πιγούνι μου, ισιώνει όλη η πλάτη μου. Το οποίο και προσπαθούσα να κάνω.

Αφού τελείωσα με την προθέρμανση, έβγαλα τα πόδια από τους αναβολείς για όση ώρα κράτησε η προπόνηση, για να μακρύνω το πόδι μου...
Πονοκέφαλος... από τις λίγες φορές που με έπιασε πονοκέφαλος πάνω στο άλογο. Να προσπαθώ να κρατάω κλειστά τα γόνατα. Να κρατάω όσο γίνεται σταθερή την λεκάνη, αντί να την αφήνω να σπρώχνει για να απορροφάει τους κραδασμούς. Να μην λυγίζω τους αγκώνες. Να μην πειράζω καθόλου τα ηνία. Να μην σκύβω. Να μην κλείνω τους ώμους. Να μην γέρνω μπροστά. Ούτε πίσω όμως. Να μην σηκώνονται οι φτέρνες μου. Να μην κουράσω το άλογο. Να μην κουνάω τα πόδια μου. Και πάλι από την αρχή γιατί όλο και κάτι ξέχασα...ΠΟΝΟΚΕΦΑΛΟΣ ΛΕΜΕ !

Τροτάκι



Καλπασμός




Την προπόνηση παρακολούθησε με προσύλωση και προσοχή και μια γκρίζα γάτα, η οποία σκαρφάλωσε στο τοιχάκι και με επιτηρούσε, υπό το άγρυπνο βλέμμα της !



Φυσικά, στο τέλος, μερικές μπουκιές από χορταράκι ήταν το αίτημα του Λαστ για την σκληρή του δουλειά και δεν μπορούσα να του το αρνηθώ!

(κραπ... το υπόσαγμα μου έχει γλιστρίσει προς τα πίσω...)





1 σχόλιο:

  1. μπράβο για το θάρρος σου να φτιάξεις αυτό το μπλοκ !!! και πόσο πολύ σε καταλαβαίνω σε όλα όσα ανέφερες... δεν είναι καθόλου εύκολο να ιππεύεις σωστά χωρίς κάποιος να σε επιτηρεί και να σου επισημάνει επι τόπου τα τυχόν λάθη... όπως επίσης το να συνδυάσεις όλες αυτές τις εφαρμογές στο σώμα σου που δεν το έχει απο την φύση του... μπορεί και να μην είναι τόσο δύσκολο όσο φαίνεται, σίγουρα όμως ο δρόμος είναι πολύ πιο αργοπορημένος όταν περιμένεις να αναλύσεις την χθεσινή προπόνηση, συζητώντας και ψάχνοντας, σε σχέση με το επιτόπου ''σε διορθώνω κάνε αυτό'' ..

    έλα στην Θεσσαλονίκη την άλλη εβδομάδα που θα ήμαστε όλοι μαζεμένοι, νομίζω θα καταλάβεις πολλά περισσότερα απο αυτά που συζητάμε στο φόρουμ.. το πιστεύω αυτό, γιατί είσαι κοντά, πολύ κοντά στο να το βρεις πως δουλεύει το όλο πράμα, αλλά οι πληροφορίες που συλλέγεις είναι πολλές και κάπου έχεις υπερφορτωθεί και τα μπερδέψει λίγο... αν έρθεις και ιππεύσουμε όλοι μαζί απο κοντά και τα συζητήσουμε επι τόπου, θα δεις ότι είναι πολύ πιο εύκολα !!!

    για το υπόσαγμα, βάλε τα ειδικά λουράκια που περνάνε στη σέλα για να μην σου φεύγει πίσω.. αν το υπόσαγμα δεν έχει, ράψε μόνη σου αυτοσχέδια, δεν είναι τίποτα !!


    Shadowfax ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή