Δευτέρα 24 Οκτωβρίου 2011

Κουτσαμάρα ολικής...

Δεν θυμάμαι αν το ανέφερα, αλλά ο κοντός θέλει ολίγον τι πετάλωμα... ναι ναι το συνηθίζουν αυτό τα άλογα, έχουν την κακιά συνήθεια κάθε λίγο να θέλουν πετάλωμα - παράλογα πράγματα...!

Το Σάββατο μπάταρε κάτι λίγο από τα δεξιά - αλλά συνηθισμένα τα βουνά στα χιόνια, λέω μετά τον καλπασμό που θα έχει ξεπιαστεί θα του περάσει. Μπαααααααα... μετά τον καλπασμό, κούτσαινε και από δεξιά και από αριστερά.
Έκτακτα! Επιστροφή στον σταύλο, ξεσέλωμα, φιλάκι στο μυτάκι και τέλος. Το είπα και στον Μωχάμεντ οτι εδώ θέλουμε πέταλα, είπε ναι (τι να 'λεγε?) και είμαστε εις αναμονή του Στράτου, να μας αλλάξει τα παπούτσια.

ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ, για να μην βαριέμαι εγώ όσο κουτσαίνει ο Νέρο, πήγα και κουτσάθηκα ΚΑΙ εγώ. Εμ τι νομίζατε. Συμπαράστασης κύριοι! Δεν τον αφήνω εγώ να υποφέρει έτσι, μόνος του!
Πήγα λοιπόν χθες με το αγόρι μου για ΜΧ στο Άργος και έφαγα κάτι αριστοκρατικές και μεγαλειώδεις τούμπες όπου μου μελάνιασαν και τα δύο πόδια, σε φάση όχι δεν είμαι για να ιππεύω εγώ τώρα, ούτε να περπατάω χωρίς να κάνω αστείες γκριμάτσες, κινήσεις και ήχους δεν είμαι!

Είπαμε, μαζί στις χαρές και τις λύπες, στα εύκολα και στα δύσκολα, στην δίαιτα (για μένα, για τον κοντό ήταν ασιτία) και στην κουτσαμάρα!

1 σχόλιο: