Κυριακή 9 Δεκεμβρίου 2012

Στο 95% δεν θα αρέσουν τα παρακάτω κείμενα, αλλά δεν πειράζει.


Αν και είναι καιρός που δεν γράφω στο εδώ, δεν είναι τόσο επειδή έχω σταματήσει να ασχολούμαι με την ιππασία, αλλά κυρίως επειδή δεν έχω χρόνο για τίποτα. Και για να γράψω, θέλω να έχω τον χρόνο μου, να μπορώ να ευχαριστηθώ το γεγονός οτι μοιράζομαι τις σκέψεις μου.
Βέβαια, είναι μερικές σκέψεις που γυρίζουν στο μυαλό μου καιρό τώρα, και μια κουβέντα που είχα σε σταύλο πριν βδομάδες, που είχα πάει να δω μια φίλη να ιππεύει, με έκανε να αναρωτιέμαι αν είμαι στρίγγλα, περίεργη, αν έχω πολλές απαιτήσεις από τους άλλους ή αν και άλλοι τέλος πάντων σκέφτομαι όπως εγώ. Χμ. Για να είμαι ειλικρινής, ΞΕΡΩ οτι και άλλοι σκέφτονται αυτά που σκέφτομαι κι εγώ, μιας και αυτό έχει προκύψει από συζητήσεις. Αλλά νομίζω οτι δεν είμαστε δα και πολλοί.
Οπότε, λέω να μοιραστώ τις σκέψεις μου, δίνοντάς σας αρχικά, το τι αντίκρισα που με σύγχυσε.
Στους σταύλους λοιπόν, η φίλη μου ίππευε το άλογό της. Μια ωραιότατη φοραδούλα εκ Γερμανίας, υγιέστατη και χαρούμενο άλογο. Μια χαρά συνεργασία και όλα καλά και άγια. Γύρισα μια βόλτα στους σταύλους, και αντίκρισα ξαφνικά το πιο χοντρό – υπέρβαρο άλογο που έχω δει. Σιχαμένο θέαμα... το ζώο υπέφερε τόσο από το βάρος του όσο και από την διαρκή του επιθυμία για φαγητό και λιχουδιές, που το είχαν μάθει. Ο ιδιοκτήτης του, δεν το καβάλαγε ποτέ, το άφηνε μόνο ελεύθερο κάποιες ώρες την ημέρα και το μπούκωνε με καλαμπόκι για να παχαίνει, κιλά μήλων και καρότων και δεν ξέρω γω τι άλλο. Και θυμήθηκα μια αντίθετη περίπτωση στην Θεσσαλονίκη, σε έναν άλλο σταύλο, όπου τα μισά άλογα, ήταν κουρεμένα στην εντέλεια, χτενισμένα και καθαρά και λιπόσαρκα. Για να το λέω αυτό εγώ, που ιππεύω στο Γουδί αλογάκια που παλεύουμε κάθε μέρα για να πάρουν μισό κιλό, καταλαβαίνετε τι είδα.
Και μετά, άκουσα παραδίπλα κάποια να λέει πως αυτή δεν θέλει να ιππεύει το άλογο που πήρε, γιατί το αγαπάει πολύ και δεν θέλει να το καταπιέζει, θέλει να μάθει να επικοινωνεί μαζί του. Και για τον λόγο αυτό, είχε δώσει ένα τρελό ποσό για να πάρει από Αγγλία ένα σετ με 4 dvd Natural Horsemanship, τα άπειρα γκάτζετ εκπαίδευσης, μπάλες, μάλλες και άλλες παπαριές. Μάλιστα...



2 σχόλια:

  1. Βάλε και έναν τίτλο το ξέσπασμα του γητευτή!!! χαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μας άφησες με την μπουκιά στο πηρούνι και ουχί στο στόμα! Περίμενα κι εγώ να διαβάσω τον σχολιασμό σου και τίποτα. Πάντως εγώ συντάσσομαι με αυτό που περιλαμβάνουν οι τρεις τελείες μετά το μάλιστα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή