Πέμπτη 27 Ιουνίου 2013

Ίντερνετ, απόψεις και παρεξηγήσεις...

Είναι φορές, που ξεχνάω μερικά βασικά και στοιχειώδη πράγματα σχετικά με το ίντερνετ... 

Οτι δηλαδή, ναι μεν μπορεί εγώ σε αυτό το μπλογκ να γράφω την γνώμη και την άποψή μου, θεωρώντας οτι δεν το διαβάζουν πάνω από 10 άτομα και οτι δεν με παίρνει και κανείς στα σοβαρά, αλλά αν κάποιος κακόβουλος θελήσει να χρησιμοποιήσει υλικό των κειμένων μου για να προκαλέσει κακό, τότε μπορεί να το κάνει πολύ εύκολα. 

Για τον λόγο αυτό, κατέβηκε το προηγούμενο ποστ. Να ξεκαθαρίσω πως δεν πρόκειται περί "λογοκρισία" αλλά απλά περί δικής μου βλακείας.
Ναι, γκρίνιαξα για κάποια πράγματα που βλέπω και με πληγώνουν, αλλά όχι, δεν έχω σκοπό ούτε πρόθεση, να επιτρέψω σε κάποιον να με χρησιμοποιήσει εναντίον των στάβλων - ιδιαίτερα εν αγνοία μου!

Και στην τελική, μπορεί να γκρινιάζω για 200 πράγματα που συμβαίνουν, αλλά ούτε δικαστής είμαι, ούτε εργαζόμενη εκεί, ούτε παίρνω εγώ αποφάσεις και σίγουρα αυτό δεν θα αλλάξει στο μέλλον. Θα μπορούσε δηλαδή κάποιος να μου χρεώσει οτι είμαι έξω απ'τον χορό και γι'αυτό ξέρω πολλά τραγούδια...

Και κλείνω εδώ το θέμα.

Στα "Καλά Νέα της Ημέρας", όπως λένε και στο ΣΚΑΙ, μπορώ να παραθέσω τα εξής:

Από το άλλο ΣΚ θα ξεκινήσουν εργασίες καθαρισμού και συμμαζέματος του χώρου!
Απ'ότι έμαθα, η Ομοσπονδία παρήγγειλε ροκανίδι - από βδομάδα φαντάζομαι θα έρθει,  και το ΣΚ 6 και 7 Ιουλίου σκοπεύω να ασχοληθώ με τους στάβλους μέχρι να λάμψουν.

Έχοντας καταφέρει μετά από καιρό να μαζέψω ένα μικρό Χ ποσό, έχω συνεννοηθεί με εταιρεία που νοικιάζει κάδους και με έναν γεωπόνο που αναλαμβάνει εντομοκτονίες /απολυμάνσεις, για να λυθούν τα δύο βασικά μας προβλήματα που γίνονται ακόμα εντονότερα τώρα το καλοκαίρι!

Επίσης, το άδειασμα από ροκανίδι των στάβλων και το ασβέστωμα είναι μέσα στο πρόγραμμα, καθώς και το πλύσιμο μέσα - έξω των χώρων, καθώς και συμμάζεμα του πάντοκ και του μανέζ, ο καθαρισμός της σαγής κλπ... Μέσες άκρες ο,τι είχε γίνει πέρυσι αλλά αρκετά καλύτερα!

Όποιος θέλει να με βοηθήσει, ας μου πει ποια μέρα και για πόσες ώρες θέλει να έρθει, ώστε να οργανωθούμε και να μην ξεμένει κανείς χωρίς να έχει εργαλείο να κάνει δουλειά, ή να μην κάνουμε διπλή δουλειά λόγω ασυνεννοησίας.
Δυστυχώς, επειδή πρόκειται για πολύ δουλειά, μην ποντάρετε στο οτι θα είναι "εργασία/κουβεντούλα/καφεδάκι". 
Θα πρέπει να βγει σε 2 μέρες μπόλικη δουλειά και όσο πιο συνεχόμενα και εντατικά γίνει, τόσο το γρηγορότερο θα τελειώσει και πιο ξεκούραστα για όλους. 

Θεωρητικά είναι δουλειές που μπορούν να γίνουν και με 2 άτομα, κατά προτίμηση όμως θα βόλευε να γινόντουσαν με 4-5.
Όποιος θέλει, ενημερώνει :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου