Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου 2010

Πρωινή ίππευση... καλημέρα




Το θέμα είναι να ξυπνήσεις... αν δεν ξυπνήσεις, ο,τι πρόγραμμα και να έχεις κάνει, δεν πρόκειται να γίνει :Ρ
ΕΥΤΥΧΩΣ λοιπόν, το πρωί ξύπνησα χωρίς κανένα πρόβλημα και χωρίς να κουτουλάω από την νύστα. Έβαλα στην τσάντα τα ρούχα/παπούτσια για το γραφείο, φόρεσα ρούχα της ιππασίας, τσίμπησα και ένα μηλαράκι για τον Μαυρούλη και έφυγα...

Η πρωινή προπόνηση έχει τα συν και τα πλην της...
Στα συν είναι πως και εγώ και ο κοντός έχουμε όρεξη να κινηθούμε, να ξεπιαστούμε, δυνάμεις να καταναλώσουμε κλπ κλπ... Φρεσκαδούρα κοινώς ^_^
Στα πλην είναι πως ο κολλητός του Μαυρούλη είναι στο διπλανό πάντοκκ και έτσι πήρε πάααααααρα πολύ ώρα για να συγκεντρωθεί στην δουλειά του, καθώς χλιμίντριζε συνέχεια και γύρναγε το κεφάλι να δει τον φιλαράκο του!

Οι ασκήσεις πήγαν αρκετά καλά, καθώς πλέον έχει ισσοροπήσει κάπως καλύτερα και έχει κάποια εντονότερη ώθηση, δυστυχώς όμως, επειδή έχω χάσει τα σωστά σπιρούνια για τον κοντό, δεν πετυχαίναμε καλά τις αλλαγές στον βηματισμό, ειδικά αυτήν από τροτ σε καλπασμό. Θα έλεγα πως οι περισσότερες προσπάθειες ήταν μάλλον τραγικές. Τι να γίνει, την επόμενη φορά, θα βρω σπιρούνια για να κάνουμε σωστή δουλειά...

Στο τέλος, κάναμε το καθιερωμένο μας μπανάκι και μασούλησε το μηλαράκι του πανευτυχής, ενώ εγώ τα μάζεψα και έφυγα σαν κυνηγμένη, για να προλάβω να είμαι στην ώρα μου στο γραφείο...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου