Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου 2011

Training with my sister...

Συνήθως με την αδελφή μου δεν βγάζουμε άκρη... άλλα λέει η μία, άλλα ακούει η άλλη. Ειδικά αν είναι να κάνουμε η μία στην άλλη υποδείξεις, το αγριοκοίταγμα και τα νεύρα πάνε και έρχονται!
Πλην όμως, όσες φορές την έχωσα κυριολεκτικά, να μου τραβάει βίντεο και να μου κάνει διορθώσεις στην ιππασία, είχαμε πολύ καλά αποτελέσματα.
Από την μία μου έλεγε λογικά πράγματα, από την άλλη την άκουγα ο,τι και να μου έλεγε. Και δούλευε το σύστημα...

Εδώ, σε μία από τις προπονήσεις μου, το διάστημα που προσπαθούσα να δουλέψω σε:
μέση (να μην σπρώχνω το άλογο με την λεκάνη μου, πράγμα που οπτικά είχε πολύ πλάκα γιατί φαινόμουν σαν να χοροπηδάω στην σέλα...)
χέρια (να μην τεντώνω τους αγκώνες και να μην κουνάω ή ανοίγω τα χέρια μου) και
πλάτη (να μην καμπουριάζω ούτε στους ώμους, ούτε στον θώρακα...)

(στο youtube φαίνεται καλύτερα...)

2 σχόλια:

  1. Δεν με βλέπω να την γλιτώνω... μάλλον με βλέπω να πέφτω πάλι στην (ΑΠΟ την) αγκαλιά του κοντού...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Koita, an prokeitai na 3anapame ekei gia proponhsh, e3hgoumai apo twra 8A BREXOUME TO IPPODROMIO PRIN THN PROPONHSH!!! Toso xwma pou efaga ekei, oute se proskopikes bbq bradies den efaga!

    ΑπάντησηΔιαγραφή