Τετάρτη 11 Ιανουαρίου 2012

Losing something - Winning something...

Το 2012 μπήκε και ήδη έχω αρχίσει να μετράω τι χάνω και τι κερδίζω...

Για αρχή, έχω χάσει στον διαγωνισμό του Horze για την δώρο - επιταγή των 1.000€. Το θέμα του διαγωνισμού ήταν να φτιάχναμε ένα βίντεο όπου θα λέγαμε αν μπορούσαμε να πάρουμε ο,τιδήποτε για δώρο στο άλογό μας, τι θα ήταν αυτό.
Η νικήτρια του διαγωνισμού είναι ένα κοριτσάκι από την Γαλλία, η οποία μέσα από το βίντεο της ζήταγε ως δώρο να επέστρεφε στο σταύλο που ιππεύει το αγαπημένο της πόνυ - το οποίο έχει φύγει από εκεί.


Επίσης, έχω χάσει το αυτοκίνητό μου. Έχει σπάσει η μηχανή, το έχω στο συνεργείο και δεν έχω με τι να μετακινούμαι. Ως άμεσο σχεδόν αποτέλεσμα, έχω χάσει και την επαφή με τον Νέρο, μιας και δεν μπορώ πλέον μετά την δουλειά να πηγαίνω στον σταύλο.
Επίσης, έχω χάσει την ευκαιρία να παρακολουθήσω το Σεμινάριο FEI Coach Level 1, μιας και χωρίς αυτοκίνητο δεν έχω πώς να πάω στο Μαρκόπουλο. Επιπλέον, χρειάζομαι χρήματα για να το φτιάξω, οπότε... οικονομία!

Από την άλλη, κέρδισα αρκετό χρόνο να διαβάζω πράγματα σχετικά με ιππασία. Κέρδισα επίσης ηθικά μπόνους, μιας και μου επέβαλα να βελτιώσω την διάθεσή μου και να δω θετικά τα πράγματα. Επίσης κέρδισα το παλιό μουλαρίσιο πείσμα μου, να τελειώνω κάτι που αρχίζω.
Το λοιπόν. Ο  Νέρο θα πάει σε αγώνα ντρεσσάζ, με εμένα στην πλάτη του, ακόμα και αν κάνει βλακείες και χοροπηδάει μέρα νύχτα. Θα κόψω τον λαιμό μου να βρω τρόπο να πηγαίνω για ιππασία - ακόμα και αν έχει σκατά καιρό. Θα βρω τρόπο να δουλεύουμε και να κάνουμε το Ε, ακόμα και αν ο Νέρο το κάνει όλο με την όπισθεν και χοροπηδάει μέσα και έξω από την  αρένα του ντρεσσάζ. Και θα πάμε στον αγώνα, ακόμα και αν έρθει η συντέλεια του κόσμου!

Το καλύτερο? Προβλέπω οτι θα πέσει πολύ γέλιο στις προπονήσεις μας...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου