Πέμπτη 5 Ιανουαρίου 2012

Καλή Χρονιά να έχουμε - αν και δεν το βλέπω...

Δεν ξέρω εσάς πώς σας μπήκε ο Νέος Έτος, εμένα όμως, όπως βγήκε, μπήκε. Ολίγον τι σκατά. Ντάξει δεν θα γκρινιάξω για τα οικονομικά και τα μέτρα και το ένα και το άλλο που γκρινιάζει όλος ο κόσμος, γιατί θα βαρεθείτε και δεν θα διαβάσετε τίποτα και τζάμπα θα κάθομαι εγώ να βαράω πλήκτρα...

Θα γκρινιάξω όμως που το αυτοκινητάκι μου είναι πλέον οφφ... Έσπασε η μηχανή, αντίος αμίγκος και άστα λα βίστα μπέιμπι, τράβα βρες άλλο. Ή κάνε ποδήλατο. Πλην όμως, σβάρνισμα με ποδήλατο δεν γίνεται...

Ενός λεπτού σιγή λοιπόν, για το αδικοχαμένο υπερόχημα Tacuma, που έκανε τα πάντα χωρίς να δυσανασχετεί.
Πάμε παρακάτω.
Το αγοράκι μου εξακολουθεί να έχει σπασμένο αστράγαλο. Όχι οτι με το που θα άλλαζε ο χρόνος και θα ανάβαμε το φώτα, περίμενα να έχει γίνει καλά, αλλά τέλος πάντων, δεν είναι κάτι που χρεώνω σαν "καλό" στο 2012.

Ο Νέρο τώρα... δεν έχω ιδέα τι κάνει, γιατί λόγω εορτών έχω να τον δω/καβαλήσω κανα 15ήμερο. Οπότε καταλαβαίνετε τι έχει να γίνει... Θα μου χορεύει πάλι Ποντιακά... Και θέλω τρομάρα μου να τον πάω και στο ντρεσσάζ.
ΚΑΙ προβλέπεται σκατά καιρός το ΠΣΚ. Κοινώς όχι μόνο δεν θα μπορώ να κάνω ιππασία αν βρέχει, αλλά να βρέξει πολύ και λιμνάσει, δεν θα μπορούμε να σβαρνίσουμε λόγω θανάτου Τακούμα, και άρα ούτε να ιππεύσω από Δευτέρα.

Σταυρώνω δάχτυλα όμως ;)

Επειδή όμως πρέπει να υπάρχει μια νότα αισιοδοξίας τον Ιανουάριο (κάθε Γενάρη...) ορίστε ένα βιντεάκι που έφτιαξα, για έναν διαγωνισμό που δεν το κόβω να κερδίζω. Πιστεύω όμως οτι έχει πλάκα, οπότε είναι χρήσιμο σε κάτι. Να μας κάνει να γελάμε!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου