Πέμπτη 5 Μαΐου 2011

Λούφα ή ταλαιπωρία?

Η τελευταία ίππευση με τον Νέρο ήταν μέσες άκρες ταλαιπωρία. Και για τους δύο μας. Για μένα κυρίως επειδή δεν κρατάω αυτές τις μέρες μαστίγιο και δεν φοράω σπιρούνια, οπότε όταν βαραίνει υπερβολικά ο κοντός κόβει το βήμα του και με "εξαναγκάζει" είτε να τον σπρώχνω με την λεκάνη - ΛΑΘΟΣ, είτε να χρησιμοποιώ υπερβολικά τις φτέρνες μου, πιέζοντάς τον έτσι που να μου ανεβαίνουν οι φτέρνες - πάλι ΛΑΘΟΣ.
Επιπλέον, επειδή για κάποιο λόγο τον έχει πιάσει και χωρίς να να παίζω με τα χέρια μου, να κάμπτει υπερβολικά τον λαιμό του (λούφαααααααααααα) και δεν μπορώ να τον πιέσω άλλο να ανοίξει το βήμα του, αναγκάζομαι να κρατάω ψηλά τα χέρια μου - και το κεφάλι του επίσης.

Για τον Νέρο, η ταλαιπωρία δεν μπορώ να καταλάβω αν είναι το γεγονός πως ο στίβος εκείνη την ημέρα ήταν κάπως πιο σκληρός ή αν τον ενοχλεί κάτι στα πόδια ή στην πλάτη. Ξέρω πως το πρόβλημα το έχει στο δεξί μπροστά πόδι, φαινόταν όμως και στον συραγωγέα και στην ίππευση, να μην τον βολεύει η αριστερή του πλευρά. Καμιά ιδέα κανείς?

Έχω τρεις φωτογραφίες από την προπόνηση, όπου αλλού φαίνεται να λουφάρει και αλλού να πηγαίνει καλά. Σκοπεύω από δω και πέρα να κρατάω ένα μαστίγιο πάνω μου, ώστε να μην μου χαλάει το σύμπαν (χέρια, πόδια, κάθισμα, ψυχολογία) όταν βαριέται να πάρει τα πόδια του. Απλά και μόνο που θα το κρατάω, ξέρω πως θα του δίνει μια έξτρα... ώθηση. Σαν το TONOTIL ένα πράμα ^_^

εδώ έχει αρχίσει να βαριέται την ζωή του... από το κεφάλι μέχρι τα πόδια φωσφορίζει η φράση "ΝΙΣΑΦΙ ΠΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΥΡΟΥΣ ΣΕ ΤΡΟΤ ΚΑΙ ΚΑΛΠΑΣΜΟ - ΘΕΛΩ ΠΑΝΤΟΚ ΤΩΡΑ!"

βάζει βάρος αυτός στην κεφάλα του, βάζω και εγώ κόντρα, λες και παίζουμε είμαστε...

Εδώ την παλεύουμε κάπως...

1 σχόλιο: