Παρασκευή 8 Μαρτίου 2013

Προετοιμασία για Α3

Εντάξει. Ομολογώ πως ο Last, όταν του φόρεσα τα γερμανικά, ήταν άλλο άλογο. Ναι σιγά το νέο, θα μου πείτε, οποιοδήποτε άλογο δένεται φιόγκος μ'αυτά τα λουριά, γίνεται άλλο άλογο. Το ενδιαφέρον όμως σ'αυτή την περίπτωση ήταν πως ναι με του τα είχα περασμένα, αλλά δεν του τα είχα τεντωμένα. 

Προσπαθούσα να τον μαζέψω με τα κανονικά ηνία, και τα γερμανικά ουσιαστικά τον εμπόδιζαν να τεντώνει απότομα τον λαιμό του, προσπαθώντας μ'αυτό το κολπάκι να κερδίσει έναν πόλεμο νεύρων, στην διεκδίκηση της λούφας.

Κάθε γύρο σχεδόν που έκανα, σε κάθε άσκηση, πάντα τσέκαρα τα γερμανικά μου, οτι δεν ήταν τεντωμένα, οτι δεν κράταγα "περισσότερο" γερμανικά παρά κανονικά, και ομολογώ πως έμεινα πολύ ευχαριστημένη από το αποτέλεσμα. Και από εμένα, που μάζεψα την τρενάρα σωστά, και από τον Last που ΟΤΑΝ μαζεύτηκε, δούλευε υπέροχα. 

Εντάξει, είχαμε και τις "άτυχες" στιγμές μας, που έκανε τις προσπάθειες να τεντώσει ύπουλα και απότομα τον λαιμό του, αλλά σε γενικές γραμμές, πήγαμε πολύ καλά την Τετάρτη!

Κάνοντας και εγώ την υπερβολή μου, τον έβαλα να κάνει το τεστ Α3, μιας και την Κυριακή θα πάμε με την Νατάσα και την φοράδα να τρέξουμε. 
Ε λοιπόν, έβαλε τα δυνατά του, έκανε τα λαθάκια του, έκανα και εγώ τα δικά μου, αλλά στο σύνολο, ήταν καλά.



ΣΟΚΑΡΙΣΤΙΚΑ υπέροχος, ήταν το Σάββατο. Άλλο άλογο... Πάντα με χαλαρά γερμανικά (καλά, όχι τόσο χαλαρά που να απλώνεις βρακιά, απλά όχι τεντωμένα). Μαζεύτηκε μόνος του πιο εύκολα, έκανε τις κάμψεις του, άλλαζε πόδι σε καλπασμό (!!!!!!!), σήκωνε τα πίσω πόδια, άνοιγε βήμα, σε μια φάση είχαμε και την φοράδα μπροστά και μόνο που δεν την πάτησε!

Και κάπως έτσι έληξε η προηγούμενη εβδομάδα, με ηθικό αρκετά υψηλό :)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου