Σάββατο 30 Μαρτίου 2013

Παραμονές αγώνων

Κανονικά, ήθελα να γράψω ένα ποστ για τις προετοιμασίες, την παραμονή ενός αγώνα που περίμενα τουλάχιστον 4 χρόνια για να τρέξω, μιας και οι αγώνες υπερπήδης εμποδίων για πολύ καιρό ήταν εκτός πλάνου για μένα.
Ήρθε η στιγμή όμως, που με διάφορα προβλήματα, καταφέραμε να δηλώσουμε 3 άτομα συμμετοχή για έναν αγώνα 0,80μ και 1μ. με τον κυρ Λαστ, τον Ρίγγο και τον κοντό. Μπορεί να τα πηγαίναμε και καλά, αλλά πλέον, όσο πλησιάζει η Κυριακή, τόσο πιο απίθανο μου φαίνεται.
Και ΔΕΝ έχει να κάνει με τα άλογα. Τα αλογάκια μας είναι σε καλή κατάσταση, τα ύψη είναι τα πιο χαμηλά και λιγότερο τεχνικά και τέλος πάντων, από πλευρά τεχνικής, κάπως την παλεύουμε και οι 3 μας. Οπότε μάλλον θα επιβιώσουμε αύριο, παρά τα μεσοβδόμαδα στραβά που είχαμε όλοι.

Αλλά τελικά, μου φαίνεται θα γράψω για το πώς σου γαμάνε την διάθεση και την ψυχολογία, μια μέρα πριν τον αγώνα.

Δεν θέλω να πω λεπτομέρειες, απλά να πω οτι αν ένας σταβλίτης έχει να κάνει 8 πράγματα ως στάνταρ, ο δικός μας, γκρινιάζει και κάνει πόλεμο νεύρων, για να μην κάνει τα 4.
Και απ' ότι φαίνεται και αυτός το πετυχαίνει, και όσοι θεωρούν πως το να του κάνουν πλάτες, επίσης το πετυχαίνουν.

Κανονικά, χωρίς να είναι δουλειά μου, θα πήγαινα αύριο στον στάβλο να δω το άλογο πριν φορτωθεί. Μιας όμως που εισέπραξα τέτοια συμπεριφορά σήμερα, θα το παίξω και εγώ όπως όοοοοοοοοοοολοι οι αθλητές ΚΑΙ οι πενταθλητές. Θα πάω κατευθείαν στον ΙΟΒ, μιας και τα άλογα θα τα βάλει στο φορτηγό ο σταβλίτης. Δουλειά του είναι.


Μας γάμησαν την διάθεση όλοι τους. Αν είναι δυνατόν, να πηγαίνεις στον στάβλο παραμονή αγώνων για να ετοιμάσεις το άλογο, και να εισπράττεις όλο αυτό το πράγμα. Δεν ξέρω τι έχουν στο μυαλό τους, μόνο κακό κάνουν, και στο κλίμα και στις σχέσεις. Δεν ξέρω αν αυτό θέλουν, ή αν το κάνουν κατα λάθος, αλλά έχουν προκαλέσει περισσότερα προβλήματα απ'όσα ξέρουν. Εκτός βέβαια, αν αυτό είναι που θέλει κάποιος απ'αυτούς. 
Παρά την στεναχώρια και τις αντιρρήσεις μου, όταν μου είπε η Μαρίνα οτι σκέφτεται πως ίσως και να φύγει, πλέον όχι μόνο την καταλαβαίνω, αλλά αν συνεχιστούν έτσι τα πράγματα και όντως φύγει, εγώ σίγουρα θα την ακολουθήσω.

Και ας επωφεληθούν οι άλλοι, όπως νομίζει ο καθένας, από την απουσία προπονητή...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου