Παρασκευή 15 Οκτωβρίου 2010

2 τρύπες κάτω οι αναβολείς...

Αυτές είναι ενδεικτικά μερικές εικόνες για την θέση μου στη σέλα, με μακρύτερους κατά 2 τρύπες τους αναβολείς. Το πόδι μου στέκεται καλύτερα, αλλά ο κορμός μου μερικές φορές έρχεται πιο μπροστά και η πλάτη μου κάνει λίγο καμπούρα.
Ελπίζω το Σάββατο να μπορέσω να τα διορθώσω και αυτά, καθώς απ'ότι φαίνεται, το θέμα με το πόδι λύθηκε κάπως.


Ο Νέρο όταν τον δουλεύω με πιο χαλαρά ηνία κατεβάζει την χαζοκεφάλα του πιο εύκολα, στον δεξί καλπασμό όμως, βλέπει το μαστίγιο και ανοίγει το βήμα του απότομα, έτσι ώστε χάνω την επαφή μου. Και αυτό πρέπει να το δουλέψω λίγο αύριο...

Κατα τ'άλλα, όλα καλά. Μόνο που στον αγώνα, θα είμαι λίγο... me, myself and I. Σαν τον Βέγγο θα τρέχω. Νομίζω σαν εμπειρία θα έχει πολύ ενδιαφέρον :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου