Παρασκευή 15 Οκτωβρίου 2010

Tic - tac, tic - tac

(σαν να φόραγα τακούνια... :/ )

Ο χρόνος πλέον είναι από λίγος έως ανύπαρκτος. Ό,τι προετοιμασία ήταν να κάνουμε, την έχουμε κάνει στο 98%. Κάποια μικρολάθη έμειναν να διορθωθούν αυτή την εβδομάδα, και ευτυχώς είχα τον χρόνο από την Δευτέρα ως και το Σάββατο, να λάβω απαντήσεις στο παρακάτω βίντεο.

Στη συγκεκριμένη ίππευση, ο κοντός είχε εξτασιαστεί με κάποια άλλα άλογα στον στίβο και αυτή ήταν η 4η προσπάθεια που κάναμε για να ξεκινήσουμε το τεστ. Τις προηγούμενες φορές, όλο μου την έκανε την στραβή, μια τρόμαζε, μια χοροπήδαγε, μια φρέναρε. Ξέρω ξέρω, λάθος μου που τον ζόρισα στο στόμα στην αρχή και τσίνησε, αλλά το είχε παρακάνει με το χαζολόγημα. Μέχρι το βράδυ πιθανόν να έχω νέο βίντεο, που ελπίζω να δω κάποια βελτίωση στην ίππευσή μου. Αυτό τραβήχτηκε την Δευτέρα.

Test A3 (FEI Children Preliminary) with Nero II (και ο Θεός βοηθός...)


Το πόσταρα προκειμένου να εντοπίσουν και άλλοι άνθρωποι λάθη που κάνω, και να μου προτείνουν τρόπους να τα διορθώσω.
Ως τώρα λοιπόν, έχω μακρύνει τους αναβολείς, έχω βάλει άλλο παντ κάτω από την σέλα, έχω μακρύνει την επαφή με τα ηνία και έχω βγάλει τα σπιρούνια. Τον αφήνω να χαλαρώνει περισσότερο - αν και επιφυλάσσομαι κάτι λίγο.
Μένει να δούμε την Κυριακή τι θα γίνει...

Μέχρι τότε όμως, ευτυχώς έχω φτιάξει τις λίστες με τα πράγματα που έχω να κάνω, να τσεκάρω και να έχω στο νου μου!






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου