Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου 2012

Βροχή χωρίς "νερά"

Ομολογώ. Την Τρίτη δεν πήγα για ιππασία, παρά τα όσα έλεγα. Γιατί ο καιρός έδειχνε σκατά, έβρεχε και δεν είχα παρέα. Το σκυλομετάνιωσα όμως και χθες πήρα μαζί μου στο γραφείο τα ρούχα για να πάω στον σταύλο στα καπάκια.
Όπερ και εγένετο.
08.00-16.00 γραφείο, στις 16.30 ήμουν στους σταύλους.
Το θέμα είναι οτι και χθες έβρεχε λίγο και ακόμα χειρότερα, φύσαγε πολύ. Σαν την κοτούλα πήγα στον Νέρο, με διάφορες σκέψεις τύπου "φυσάει σήμερα, να δω από πού θα πρωτοτρομάξει ο βλάκας", "πωωωωωωωω φυσάει ΠΟΛΥ, να δω πού θα με πρωτοαδειάσει" και άλλα τέτοια αισιόδοξα. Και φυσικά με την ωλ τάιμς κλάσικ σκέψη "πού θα τον πας ρε Καραμήτρο τον Νέρο στο Μαρκόπουλο? Να κάνει κανα μπραφ να τον ψάχνεις"!

Και όμως... Ο χαμένος, με συγκίνησε χθες. Κάνει τα πάντα για να με βγάλει τρελή και υπερβολική, και είναι τόσο καλός... Εντάξει, το αυτάκι έπαιζε τρελά, άκουγε τα πάντα και ανα περιόδους χαμήλωνε καπούλια για 1-2 βήματα, αλλά μέσες - άκρες, τροχάσαμε και καλπάσαμε πολύ καλά. Κεφαλάκι κάτω, ποδαράκια ψηλά. Στο τροτ. Στον καλπασμό ακόμα δεν... Καλά, στην προκειμένη περίπτωση είναι καθαρά δικό μου λάθος που δεν έβγαινε σε ζωηρό καλπασμό, αλλά κύριε Δικαστά, σας εκλιπαρώ για επιείκεια, τον φοβόμουν να τον ανοίξω στον καλπασμό με τέτοιο καιρό γύρω...
Σαν σύνολο η χθεσινή ίππευση ήταν καλή. Όχι ΠΟΛΥ καλή, αλλά σίγουρα καλή. Ξέρεις τώρα, από αυτές που ξεκαβαλάς χαμογελώντας...

Το σοκ για μένα ήταν στον συραγωγέα. Διάβαζα την Σάλλυ και τον Αλόις τις προάλλες και αποφάσισα στον συραγωγέα, να πιάσω πιο κοντά τον Νέρο, αλλά να περπατάω και εγώ μαζί του, κοντά του, ώστε να φτάνω με την μάστιγα τα πόδια του και να τον κάνω να πατάει πιο καλά τα πίσω του. Ωραία. Δούλεψε το σύστημα, πλην όμως εμένα δεν μου έμεινε ανάσα, να τροχάζω από κάτω - αφήστε το να καλπάζω από κάτω - έμφραγμα λέμε!
Με έβλεπε ο Μωχάμεντ λοιπόν που έκανα αυτά τα "χαζά" και έρχεται και μου λέει
-"Ντανάι, εσύ πιο πολύ τρέκεις Νέρο τρέκει λίιιγκο. Ντόσμου"!
Δανάη εσύ τρέχεις πιο πολύ απ'ότι ο Νέρο, δώσε μου (τον συραγωγέα)
Τον κοιτάω, πάω να ψελίσσω κάτι αλλά άργησα. Είχε ήδη πάρει συραγωγέα από τα χέρια μου. Και προς μεγάλη μου φρίκη, τον βλέπω να τραβάει τον συραγωγέα απότομα 2-3 φορές και το κεφαλάκι του Νέρο να τραβιέται επάνω. Φρέναρε ο κοντός και γύρισε να με κοιτάξει σε φάση "Τι κάνεις κυρά μου? ΠΑΣ ΚΑΛΑ?" και αντ'εμού είδε τον Μωχάμεντ. Και ξεκινάει ένα ροντέο και εν συνεχεία, τροτ. Και αμέσως μετά, λάθος καλπασμό. Και ο Μωχάμεντ όλο και να τινάζει το λουρί. Βήμα και σήκωμα κεφαλιού έκανε ο Νέρο. 
Δεν άντεξα... λέω από το να κάνει ΤΕΤΟΙΟ συραγωγέα, καλύτερα να ανέβω πάνω τώρα, να τελειώνουμε.
-"Βρε Μωχάμεντ, μην κάνεις έτσι συραγωγέα, Νέρο πονάει στόμα"! Είπα στα σπαστά ελληνικά που μαλακωδώς μιλάμε όλοι μας όταν απευθύνουμε τον λόγο σε άτομα από Πακιστάν, Μπαγκλαντές, κλπ...
-"Όοοοκι, ντεν πονάει! Εγκώ ξέρω, κάτε μέρα βγκάλω 5 άλογκα κάνω έτσι και καλπάζουν. Ντεν μπορώ κυνηγκάω 5 άλογκα κάτε μέρα γύρω γύρω, κάνω έτσι με κέρι και αυτό καλπάζουν"! με διαβεβαίωσε...
Όοοχι, δεν πονάει! Εγώ κάθε μέρα βγάζω 5 άλογα και έτσι κάνω για να καλπάσουν. Δεν μπορώ να κυνηγάω κάθε μέρα 5 άλογα, τα τραβάω έτσι με το χέρι και καλπάζουν.
Μόλις μου επιβεβαίωσε τον φόβο μου, οτι δηλαδή είναι όντως ΤΟΣΟ κάφρος στον συραγωγέα όσο νόμιζα.
Το καλό είναι οτι για κάποιο λόγο τον έχει λίγο αφημένο τον Νέρο αυτές τις μέρες, δεν τον βγάζει το πρωί, και αφού πάω εγώ το απόγευμα, όλα καλά.
ΕΙΔΙΚΑ τώρα που τον ξαναξεκίνησα το σύστημα Stragali και ο συραγωγέας έχει πάψει να του είναι απεχθής ;)

Αν πάω σήμερα, θα προσπαθήσω να βρω κάποιον να τραβήξει βιντεάκι. Να με δω λίγο. Γιατί έχω την εντύπωση πως κάτι έχω αρχίσει να κάνω λάθος - ε να το προλάβω νωρίς αυτή τη φορά!
ΑΝ ΔΕΝ ΡΙΧΝΕΙ ΚΑΡΕΚΛΕΣ...

-Χθες πάντως, έβρεξε αρκετά εδώ, αλλά ο στίβος ήταν μια χαρά! Φτου φτου! Βροχή χωρίς νερά και Νεριές! ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ !

3 σχόλια:

  1. Δεν υπάρχει κάποιος εκεί να τον κράξει λίγο αυτόν τον Μωχάμετ? Τα προσωπικά του βγάζει πάνω στα στόματα των αλόγων? Την επόμενη φόρα που θα τον δείς να το κάνει έτσι να του τυλίξεις το συραγωγέα γύρω απ το λαιμό και να βάλεις τον Νερο να τον τραβολογάει..εκδίκηση ;)
    Μπράβο πάντως και στους δυο σας για την πρόοδο.. Καλή επιτυχία και σήμερις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σήμερις θα αράξει ο κοντός. Μαστίγωσε η μήτηρ οτι πρέπει να είμαι νωρίς στο σπίτι λόγω ημέρας. Στον Μωχάμεντ δεν υπάρχει περίπτωση να του εξηγήσεις κάτι τέτοιο. Απλά ποντάρω στο οτι δεν βγάζει συραγωγέα τον Νέρο ^_^ (τραγικό αν το σκεφτείς, αλλά τέλος πάντων, καλύτερα έτσι, ένα βήμα και στάσιμος, παρά ένα βήμα μπροστά και δέκα πίσω).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωωχ..στον αγώνα των οικογενειακών γιορτών και συ ε? μια μέρα είναι, θα περάσει -.- .Καλή δύναμη με τον Μωχάμεντ και όντως, καλύτερα να του λείπει αυτού του είδους ο συραγωγέας του Νέρο και να δουλεύει μαζί σου όταν πηγαίνεις..!

      Διαγραφή