Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2012

Chicken on a horse ?!?!?!

Ήθελα να ξεκινήσω άλλο ένα ποστ, από αυτά που (δεν?) σε καθηλώνουν κατά την ανάγνωσή τους... Ξέρεις τώρα. Πόσο συγκλονιστικά δύσκολο ή περίπλοκο ή τρομακτική ήταν η εμπειρία μου σήμερα με τον Νέρο στην προπόνηση, και πόσο πρέπει να προσπαθήσω, να με απαξιώσω για Χ και Ψ λόγους, να πω πόσο φανταστικός είναι ο κοντός μου και άλλα τέτοια.
Θα είμαι σύντομη. 
Ο Νέρο ήταν 3 μέρες στο μποξ.Τον έβγαλα συραγωγέα, το μαλάκισε, έκανε ροντέο, τράβηξε ίσως λίγο κάναν τένοντα στα μπροστινά και κούτσαινε μετά - ολίγον. Τον ίππευσα, ήταν καλός, εγώ καμπούριαζα, αυτός δεν την παλεύει στον αριστερό καλπασμό - ΚΑΘΟΛΟΥ όμως. Αύριο θέλω να δω αν κουτσαίνει από σήμερα - αν όχι, σκοπεύω να τον καλπάζω πολύ ώρα. Δεξιά και αριστερά. Πέρα δώθε κοινώς!
Το θέμα όμως είναι, οτι ήθελα να δώσω μια παραστατική εικόνα για το πώς ένοιωθα σήμερα. Δεν ήμουν πολύ καλά σε διάθεση, ένοιωθα και μια μικρή αδυναμία - ένα δεν με κρατούν τα πόδια μου να το πω, οπότε όταν καβάλησα, ήμουν σαν την κότα πάνω στ'αλογο
Και σκεπτόμενη από μέσα μου και κάνοντας χαβαλέ, είπα, δεν βάζω και μια εικόνα με μια κότα πάνω σε ένα άλογο? Αμέσως την απέρριψα, σκεπτόμενη οτι πού να βρω τώρα τέτοια εικόνα, ποιος και κυρίως ΓΙΑΤΙ να έβαζε φωτογραφία στο ίντερνετ μια κότα πάνω σε ένα άλογο.
Με έτρωγε όμως η βλακεία και η περιέργεια............

Ε ΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ! ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΆΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΑΝΕΒΑΣΑΝ ΕΙΚΟΝΕΣ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΠΟΥ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΜΙΑ ΚΟΤΑ ΠΑΝΩ ΣΕ ΕΝΑ ΑΛΟΓΟ! 
και αν δεν πιστεύετε, ορίστε.

Αυτό είναι ΓΛΥΠΤΟ! Κάποιος σπατάλησε ΩΡΕΣ για να δείξει μια κότα πάνω σ'ένα άλογο...
Αυτό πάλι ιδέα δεν έχω τι είναι. Δεν είναι καν ωραίο, απλά είναι ΑΛΛΗ μια κότα ΠΑΝΩ σ'ένα άλογο...
Τελικά δεν νοιώθω και τόσο μόνη σ'αυτό τον κόσμο...

Τι να πω... 
Α ναι, για τον Νέρο... εεεεεεε αφού σας τα είπα! Όλα ωραία και καλά ακόμα (γιεεεεεεεεεε!!!), όρκισα τον Μωχάμεντ να μην κάνει καμιά εξυπνάδα όπως την άλλη φορά, που αποφάσισε να βάζει περισσότερο καρπό στον κοντό με άμεσα αποτελέσματα σε εμένα, αυτόν και το έδαφος, είδα και στο βίντεο που με τράβηξε η Γαλάτεια την καμπούρα μου και τα χέρια μου, και πρώτα ο Θεός, μετά ο Αλλάχ και έπειτα όποιος έχει χαρτάκι με σειρά προτεραιότητας, αύριο θα ιππεύσω και πάλι, θα δουλέψω τα δικά μου προβλήματα και τον αριστερό καλπασμό το Νέρο, και μέχρι την Κυριακή, σιγά σιγά και ανώδυνα, θα έχουμε σεταριστεί για το Grand Prix A3. 

Αύριο θα ανεβούν τα βίντεο της Παρασκευής και το σημερινό. Όσο και αν σας φαίνεται περίεργο, έχουμε μεγάλη διαφορά μέσα σε 2 προπονήσεις, τόσο ο κοντός όσο και εγώ. Φτύστε να μην μας ματιάξουν !


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου