Παρασκευή 17 Φεβρουαρίου 2012

Περπάτημα της χορογραφίας...

Στον χορό, όταν έχουμε μια καινούργια χορογραφία, πρώτα την περπατάμε. Να δούμε τα βήματα, τις κινήσεις, πού θα σταθούμε, πού θα γυρίσουμε, πώς θα στρίψουμε, πού θα βρεθούμε.
Και αφού βεβαιωθούμε, βάζουμε μέτρημα, ρυθμό και στο τέλος μουσική. Και μετά, έχουμε την χορογραφία εκτελεσμένη σωστά.
Σήμερα λοιπόν, κάναμε με τον Νέρο το "περπάτημα" της Α3. Ως τώρα, δουλεύαμε τροτ και καλπασμό σε κύκλο, σήμερα όμως ήθελα να τον δω πώς δουλεύει στις ασκήσεις που έχει η Α3.
Για την ακρίβεια, ήθελα να δω το κομμάτι τροτ-αλτ-τροτ, να δω πώς από την ευθεία θα έστριβε για να κάνει τους κύκλους, πώς από αριστερόστροφο κύκλο θα έκανε αμέσως μετά έναν δεξιόστροφο και επίσης, πώς θα έβγαινε καλπασμό - και τι καλπασμό.
Α ναι, είχαμε και τον φράχτη. Για να ξέρετε, τον φράχτη από θάμνους που έχει η μια πλευρά, καθόλου δεν τον αγαπάμε και πολύ τον φοβόμαστε...
Αποφάσισα λοιπόν να μην επιμείνω στο να ξεκινάει στα σωστά σημεία τροτ ή καλπασμό, αλλά κυρίως να δω πώς πάει και πώς στρίβει. Και πώς τον ιππεύω εγώ...

Χμμμμμ...
Δεν ήμασταν καλοί. Αλλά δεν ήμασταν και κακοί για πρώτη φορά μετά από τόσο καιρό. ΕΧΟΥΜΕ σίγουρα ένα θέμα στον αριστερό καλπασμό. Δεν μας αρέσει βρε παιδί μου, τι να κάνουμε!
Και μιας και από Δευτέρα κλείνουν τα περιθώρια, πρέπει να το πάρω απόφαση και να τον πιέζω περισσότερο για να τον ξυπνάω. Για να είμαι ειλικρινής, φοβάμαι να το κάνω, γιατί φοβάμαι μην κάνει πάλι από αυτά τα χαριτωμένα του που σαν κατάληξη έχουν εμένα στο χώμα και αυτόν στην φυλακή. Αλλά αν θέλω, ας κάνω και αλλιώς. Πρέπει από Δευτέρα να τον πιέζω περισσότερο, και ειδικά τώρα, αφού είδα τι ανάγκες έχει αυτός και τι ανάγκες έχω εγώ.
Στόχος για τον αγώνα? Ουφφφφφφφφφφφφφ... παλιά, θα έλεγα το 60%
Τώρα, δεν ξέρω. Μάλλον και πάλι θα ήθελα να πιάσω το 60% αλλά όπως δεν το πολυπιστεύεις εσύ που διαβάζεις το μπλογκ αυτό, έτσι δεν το πολυπιστεύω και εγώ που το γράφω. Από την άλλη όμως, ούτε η αισιοδοξία, ούτε η ελπίδα κοστολογούνται στις μέρες μας και δεν χάνω τίποτα να προσπαθώ και να ελπίζω για ένα εξηντάρι ;)

Και από Δευτέρα, το βίντεο της σημερινής προπόνησης. Γιατί σήμερα, δεν βρίσκω καλώδιο...

1 σχόλιο: