Δευτέρα, 13 Φεβρουαρίου 2012

Sally O'Connor

Μερικές φορές, ξεχνάμε οτι αν κολλήσουμε ή νοιώθουμε "κάπως" (όπου κάπως βάλτε μπάμια) πάνω στην σέλα, υπάρχουν ασκήσεις για ΕΜΑΣ και όχι το άλογο, για να σταθούμε καλύτερα στην σέλα, να ανοίξουμε την πλάτη μας και να μακρύνουμε τα πόδια μας και τέλος πάντων, να "ανοίξουμε" κάπως και να κάτσουμε καλά. Και σωστά...

Βάζω μερικές από τις ασκήσεις που προτείνει η Σάλλυ (η νέα μου... "προπονήτρια") για όσους και όσες θέλουν να κάνουν τις... διατατικές τους πριν, κατά ή μετά την προπόνηση!







Από το βιβλίο
Common Sense Dressage - An illustrated guide
Sally O'Connor
Half Halt Press

2 σχόλια:

  1. Στην 4η άσκηση υποννοεί οτι αυτό μπορείς να το κάνεις σε κάντερ? Ή οτι κάνοντας αυτό, σε βοηθάει στο κάντερ? ο.Ο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έλα ντε και εγώ αυτή την απορία είχα. ΔΕΝ νομίζω όμως... αν σηκώνεις έτσι τα πόδια σου στο κάντερ, στην καλύτερη θα σταματήσει το άλογο, στην χειρότερη θα πέσω ^_^
    Η 3η άσκηση είναι η αγαπημένη μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή